Drukarnia TAURUS zaliczana jest do ścisłej czołówki najnowocześniejszych firm poligraficznych w kraju. Pracujemy na pięcio, ośmio i dziesięcio kolorowych maszynach, zakupionych u dwóch wiodących producentów światowych - Komori oraz Heidelberg. O naszej renomie świadczy szereg nagród i wyróżnień, jakie dotychczas otrzymaliśmy. Drukujemy dla najbardziej wymagających klientów. Nie mamy żadnych kompleksów przed podobnymi zakładami w Unii Europejskiej.
Polityka Jakości
Drukarnia TAURUS zaliczana jest do ścisłej czołówki najnowocześniejszych firm poligraficznych w kraju. Pracujemy na pięcio, ośmio i dziesięciokolorowych maszynach, zakupionych u dwóch wiodących producentów światowych - Komori oraz Heidelberg. O naszej renomie świadczy szereg nagród i wyróżnień, jakie dotychczas otrzymaliśmy. Drukujemy dla najbardziej wymagających klientów. Nie mamy żadnych kompleksów przed podobnymi zakładami w Unii Europejskiej.
Zakłady Graficzne TAURUS stawiają sobie za cel zapewnienie jak najwyższego poziomu usług, umocnienie pozycji i prestiżu w swoim zakresie działalności, dążenie do kompleksowej obsługi Klientów oraz uzyskanie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości wykonywanych prac.
Powyższe cele są realizowane poprzez:
- stosowanie najnowocześniejszych maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz systematyczny nadzór nad ich sprawnością,
- prowadzenie oceny dostawców i podwykonawców współpracujących z naszą firmą,
- działanie na rzecz podnoszenia kwalifikacji personelu,
- wykorzystywanie w organizacji i zarządzaniu najnowszej wiedzy z dziedziny poligrafii.
Powyższe cele są znane i realizowane przez wszystkich pracowników na poszczególnych etapach procesu produkcyjnego.
Zakłady Graficzne „TAURUS” wdrożyły taki system, który zapewnia realizację i doskonalenie ustanowionych celów. Stosowanie procedur systemu jakości umożliwia monitorowanie procesów oraz jakości wykonywanych prac na każdym etapie produkcji.
Wszyscy pracownicy zobowiązani są do należytej dbałości o spełnienie wymagań klienta i ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością.
Wprowadzony system obejmuje wykonanie całości zlecenia od przyjęcia zlecenia przez dział obsługi Klienta, poprzez przygotowanie do produkcji oraz druk,
aż do czynności introligatorskich i kontroli jakości. Ustalone jednoznaczne zasady funkcjonowania systemu są weryfikowane w czasie wewnętrznych audytów ZSZ.
Realizacja powyższych celów umożliwia nam zdobywanie nowych Klientów i utrzymywanie wysokiego poziomu jakości gotowych wyrobów.
02-07-2018